Saturday, September 29, 2012

Top Songs in September 2012... LAWSON Fever~

HELLO~ HELLO~ PEOPLE!!!!!

Its the end of September edi!!! 

So tau tau jelah wat I'm gonna do eh? ^__^

Hehe... anywayz, this month is a lil different... coz this month I only had 2 songs that got stuck in my head.... 

I've been listening to lots of oldies lately... Saje tukar.... Dengar radio balik2 dengar Bieber & 1D... bosan.... Dengar balik oldies mmg best... Then this song came along....


Nothing's Gonna Stop Us by Starship


Haha... Epic weh this song... I dah lama x dengar this lagu... then when dengar balik... FUH~ semangat membara~ wooo~ wooo~ XD i've played this song over & over again this whole month n I love it! ^__^

OLDIES ARE AWESOME!

Hahaha... heres another song that I just LOOOOVE!!!

Taking Over Me by Lawson


What caught my attention was actually the lead singer's voice... Its sounds pretty unique to me... And the song is good too... My favourite line had to be "I'll fix your broken heart, I'll make it beat again, I'll never let you down, on me you can depend"... the words that every broken hearted girl wanna hear eh? with that voice samore... *caaairrr* hahaha...

But the dude's voice is so good n unique, its kinda hard to believe... U peeps tau2 jelah the music industry these days... AUTO TUNE!

So I checked out their live version...


T__T ~OK... IMMA FAN!

So I checked out more of their songs.... This next song is their latest single, Standing in the Dark.... (sounds like a creep song kan?) this is the acoustic version...


Nice leh? Cant get enough of that song.... *replay* *replay* *replay*


Another song that I LOOOVE is this one... You Didn't Tell Me... also acoustic version...


Their first single is good too. "When She Was Mine"... do check it out... heck, go check THEM out...


 I AM OFFICIALLY A LAWSON FAN!

LOOVE their songs, LOOVE the way they sound... n they are kinda cute too :P HAHA~ There's something about their music that i just love... cant really explain it... but somehow I feel like I "want" to fall in love again... XD WEEEEIIIRDDDD... tibe2 jadi jiwang pulak.... ahahahha~

Anywayz, i really cant wait for them to release their debut album, Chapman Square... it will be out on 22 October 2012, but then nak tunggu sampai sini tatau bile loh... haha... nvm, i can wait... :) Looking forward to hear all of their songs... wonder if they're gonna come here for tour oso... xpe, we shall wait n see... ^__^

Hehe okie lah.... that's it from me... Wanna go listen more of Lawson... HEHE~

TOODLES PEOPLE!

Sunday, September 23, 2012

Hello World, Meet My New Baby... :)

 Hello world....

Theres "someone" I would like you to meet...

"Someone" very special to my heart....

Well, after 9 months of patience & endurance...

I would like to introduce to you.... MY BABY!


 Awwww... My New Baby... :)

 Its name? the new HTC Desire V...

U peeps know I was referring to the phone right?

ME? A MOTHER TO A HUMAN BABY??? GOSH, GOD BLESS THAT POOR CHILD!

*in case u're wonderin, that cute baby was me XD*

Hahahaha...

I've been planing to change my phone since last year but I just couldn't decide which one... It took me patience for sure coz I had to use my old phone yg sometimes off by itself & selalu x terima org hantar SMS... boyfie hantar SMS pun x dapat tau... XD

So one day, I was flipping the newspapers and I saw this phone. Looks acceptable, so I did a lil research, and BOOM!

BABY

I mean PHONE... XD


 I'm glad I got HTC... coz not many ppl is using them... (Unlike the over rated Samsung & iPhone) XD but the downside of it is that susah nak cari cover... XD so till now, no cover. I had this like over a month now (I think) & i still couldnt find a cover... haha... but then I didnt really find oso... hahahaha~ screen protector pun x letak lagi... wahahaha~

 Quietly Brilliant

So am I happy with my choice?

BOLEH LAH... XD If you see my previous post, I'm not a fan of touch screen phones... Everybody knows I hated them :P... but sadly, NO CHOICE lah... sekrg sume pun touch screen... so HAVE TO buy... :(

Oh well, wat to do... dah beli pon...

Look at the bright side... at least I got a new phone... :)

And its got Beats Audio... nice lehhh?


Can blast them while listening to my fav music ^__^


Overall, I'm happy lah... I can get my all my SMS now... just that I cant use the excuse "my phone cacat edi lah, I didnt receive ur msg oso" incase I dont feel like replying someone's SMS... wahaha...

Oh btw, I belum ada data plan... I dunno if I shud register for one coz I dont really use much anywayz... I'm not those crazy social media people who updates her status all the time & I'm definately not those people yg take pic of wat they're eating n stuff (makan McD pun mau post ka?) So yeah, I dont think I'll be needing them. Wi-fi is enough for me... but then we'll see how it goes... ;)

N yeah I'm happy with it lah... boleh le tahan... hehe...

Oh btw, if u you WANT a new phone but u're broke? Click here and who knows, u can win the new Samsung Galaxy SIII? Do check it out... :)

So, I guess that's it from me eh? Hehehe.... I'll try to update more lah ye... *pinky promise*

Hehehhe... Klah that's it from me.... Toodles peeps! & stay tune for more updates :)

Oh btw, check out my new wallpaper... :)


Doesnt it just makes you smile???

:) 

HEHE~ bye!

~ILCE~

Wednesday, September 19, 2012

MC... MC... MC

 MC~ MC~ every month mesti MC...

Dont know wat is happening to me.... Ever since March I started falling sick more often... then every month mesti demam... WHY????

There goes my 3rd year of Perfect Attendance... T__T

Anywayz, I'm just sick being sick... I got the fever again few days ago... =.= fall sick on a long weekend... celake...

N mcm biase the worse part bout being sick is the MEDICINE!!!!


So manyak obat... I get this every month... I think I can bukak pharmacy edi... kekeke~

The doctor gave me so manyak ubat, but I oni eat the important ones of coz... :P Let's just say I don wanna "rosakkan" my sistem badan with all these drugs...

Besides, I oni had fever ma... so just makan fever nye ubat n the antibiotics lah kan? (no wonder lambat baik? hehe)

Eh at least ade makan loh... =.= Its not easy for me to makan these nonsense ubats ok? U see the antibiotics the doc gave me....


Ubat BESAU GEDABAK!

It doesnt look like meds for humans... kan? :P

HAIZZZ... dunno what is wrong with me lah.... this year tibe2 oni asyik sakit.... I WONDER WHY EH? :P

 Either way I think I shud get a proper medical check-up. I've been telling myself that since a month ago... XD SOON lah eh? By this month kot... hmmm see how lah.... but I'll make sure to drag my lazt @$$ to do that check up... :P

So yeah thats it from me, just a quickie update... thank u for reading my rants... :P tibe2 rajin pulak nak post... hahaha... i think its the drugs effect... hehe...

KLAH, stay healthy people!!!

SAYONARA!!!