Monday, June 11, 2012

Top 3 Songs in May 2012

Greetings people!!!! Wazzzzuuuuuppp????

First of all, sorry for the delay of this post. I usually post the Top 3 songs at the end of the month but I was slightly busy last month. First I went to Thailand & then I was sick so that's why my post got delayed. Sakit sampai kena amik MC leh.... there goes my 3rd year of Perfect Attendance Award... haiz... T__T

ANYWAYZ, enough with the chit chat, here are my top 3 songs for the month of May:

NO 3. Call Me Maybe by Carly Rae Jepsen


Hahaha I bet loads of people cant get this song out of their head kan??? This song is not THAAT great BUT its pretty damn catchy... Plus if u go to 9gag, u can see loads of posts/memes that features the chorus:

"Hey, I just met you, and this is crazy"
"But here's my number, so call me maybe"

Even Obama is singing this song.


Hehehe... So yeah its a fun catchy song... can stop singing it in my head... XD Maybe I shud sing it whenever I see a cute guy :P... HAhahahaha we all know that's not gonna happen... Why? Coz i'm too shy (WAHAHAHAHA) and there's just no hot guys around me... hehehe~

NEXT!

No 2. - Falling (Lose My Mind) by Ingrosso & Alesso ft Ryan Tedder


This song is normally not my kind of genre... BUT I actually like the tune! XD Wat happened to me??? But other than the awesome beats, what actually got stuck in my head is the part where Ryan Tedder goes "LOSE MY MIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNDDDD"

Hahaha, so once in a while when I'm feeling stress about my life or work (most of the time WORK), I'll sing in my head "LOSE MY MIIIINNNNNNND" then continued with the awesome beats... 

Haha... I think tak lama lagi I will literally lose my mind... tsk.. tsk..

AND finally NUMBER 1~

No.1 - Burn it Down by Linkin Park


Linkin Park is back again! weeee~ LP had been around since my schooling days... so basically I grew up listening to LP and they are AWESOME! Sudah bertahun berlalu tapi Linkin Park masih awesome gile babeng... hahhahaha... Anywayz this is a great song. It got that cool electronic beat to it... Can't stop listening to it... in conclusion LONG LIVE LINKIN PARK!

So yeah that is my top 3 songs in May... I will be on time in June... I PROMISE!

N that's it from me. Just a quickie post... more to come ye... 
*pinky promise*

Oh btw, since we're in the whole music topic, MAROON 5 is coming to Malaysia again in September... They were here last year rite? Or was it the year before? ANYWAYZ, I dunno if I shud go or not... hehe wan go see Mr. Sexy Levine... huahuahuahuahuahua~ we'll see... if i can win some free tics why not??? IF lah....

ANd that's it from me... TOOODLES PEOPLE!!!

SAYONARA!!!!





*** Life without music is like my life without my cats... ***
lil Pablo is sick... lets all hope for the best! ;)

No comments: